marți, 11 noiembrie 2014

Cărți frumoase de la Bookia

Salutare,

Hehe, astăzi am primit și coletul celor de la Bookia.ro!


Nu-i așa că sunt superbe? Le mulțumesc frumos celor de la Bookia.ro, un site de luat în seamă dacă doriți reduceri bune și oferte de nerefuzat.

1. „Mănâncă, roagă-te, iubește”- ce poate fi comandată de dând click pe link, am cerut-o deoarce, după cum o colegă mi-a zis, „ai ce învăța din ea”;
2. „Jurnalul Annei Frank”- ce poate fi comandată accesând link-ul din nume; pentru că de mult vreau să citesc această carte a acestui suflet pierdut;
3. „Adulter”- ce poate fi comandată, de asemenea, dând click pe link-ul din nume; pentru că Paulo Coleho nu trebuie să lipsească din casa nimănui.

Le mulțumesc, încă o dată, celor de la Bookia pentru această colaborare și șansa de a citi aceste cărți superbe.
Le voi citi cu mare plăcere!

Seară faină,
Andrei

4 comentarii:

  1. Ce frumoase is cartile! :) Am vazut filmul primei carti, sunt sigura ca nu o sa te dezamageasca. Succes *hug*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii voi trage si eu de maneca pentru o colaborare, prea sunt frumoase achizitiile tale :)

    RăspundețiȘtergere