joi, 15 ianuarie 2015

De prin telefon III


Bună dimineața,

Prima parte AICI, a doua AICI.


Pișicherul meu, tare-i mai place Sylvia Day. 


Literatură adevărată, viață și sacrificiu. Tolstoi a știut ce face atunci când a scris „Anna Karenina”.


Cred că acesta este primul premiu câștigat la un concurs online. Un tricou „Sub aceeași stea”, la un concurs organizat de Young Fiction Connection.


Chestia asta mereu mi-a bântuit orele de biologie.


Pentru că ce-ar fi orele de fizică fără pozele făcute, pe ascuns, profesorului.

Vă aștept și pe voi. Zi faină!

6 comentarii:

  1. Ultima poză e făcută de Halloween cumva? După ce că şcoala e şi aşa horror, mai puneţi şi alea pe pereţi? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da, e de Halloween, și chiar am câștigat atunci concursul de decorațiuni, din câte-mi amintesc. Ei, hai, nu e chiar așa horror. Cu mici mari modificări, ar merge.

      Ștergere
  2. Mama, ce pisica ca lumea ai -si adorabila-! A mea sare pe carti si vrea sa le rupa :))
    Vreau o poza cu tricoul. Eu am vrut sa imi cumpar de pe internet, dar pana la urma am sfarsit prin a-mi da comanda de un hanorac cu LOTR.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe. Mulțumesc,și a mea a mai avut tentative de sărit pe cărți... Dar, cum a spus și Anca Ciochina, cred că vrea să citească. Ah, LOTR, vreaaaau și eu. Următoarea dată pun poză și cu tricoul!

      Ștergere
    2. ar trebui să faceţi o programare, să ştiţi clar cine şi când poate să citească o anumită carte şi totul ar deveni mai simplu

      Ștergere
    3. Haha, chiar ar trebui să facem. Oricum, poate-l mai amăgesc cu ceva mâncare care miroase de-mi „leșină nasul”.

      Ștergere