luni, 2 februarie 2015

Un loc pe raftul meu (IV)


Ziua mea. Major. Optsprezece ani. Vot. Responsabilități. Sunt oare pregătit?

Cadooooooooouri. Frumoase și multe. Evident, cărți. Hehe, și să vedeți ce frumoase.


Să nu mă părăsești”, de Kazuo Ishiguro. Filmul e superb!


Iubirea secretă a Annei Frank”, Ellen Feldman.


Axa Lupului”, Sylvain Tesson.


Vei fi acolo?”, de Guillaume Musso.
 

Și după...”, de Guillaume Musso.


Ispășire”, Ian McEwan.


Codul lui Da Vinci”, Dan Brown.


Invitație la vals”, de Mihail Drumeș.
 

Tess d'Urberville”, de Thomas Hardy.


Jane Eyre”, Charlotte Bronte.

 

Iar aceste două volume din „Pe aripile vântului”, romanul meu preferat, de Margaret Mitchell, au fost o bombonică cu surprize. Sunt atât de frumooooase!

Mii de mulțumiri tuturor. 

O seară liniștită, Anndrei!


17 comentarii:

  1. Cate carti minunate!! Toate sunt pe lista mea must-read, o parte le am in biblioteca si urmeaza sa fie "devorate", o parte urmeaza sa fie achizitionate (pana la ziua mea mai este :)) ) dar vreau in mod special sa citesc „Să nu mă părăsești”, am auzit ca este absolut superba!
    Lectura placuta si la multi, multi ani! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult. Eu am văzut filmul „Never let me go”, de care m-am îndrăgostit. Acuși mă apuc de carte și revin cu recenzia. Salutări, mersi că ai trecut pe-aici!

      Ștergere
  2. Superbele noile achizitii. De cand a aparut imi doresc sa citesc Vei fi acolo? de Guillaume Musso, dar nici in ziua de azi nu am reusit.
    Iti doresc lectura placuta si asteptam recenziile la ele!! :D
    La multi ani fericiti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, este timp! :) Mulțumesc frumos pentru urare, voi reveni cu recenziile atunci când termin o carte. Zi faină, te mai aștept!

      Ștergere
  3. La mulţi ani!! Nu prea ai pt ce să fi pregătit la 18 ani, doar în cazul în care atunci când erai mic părinţii tai te lăsau să votezi în locul lor (a se înţelege să pui ştampila) vei putea să te bucuri din nou de asta! Şi poate să îţi iei permis...
    Într-adevăr, sunt niste cadouri superbe! Ce cadou poate fi mai frumos decât o carte bună?
    Acum, e posibil să fac o confuzie, dar „Iubirea secretă a Annei Frank”, Ellen Feldman nu este aceea carte controversată care prezintă ceva ce autoarea îşi închipuie a fi jurnalul lui Peter? Nu credeam că o să fie tradusă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Anca. Haha, nu, nu obișnuiam să votez în locul alor mei. Am să-mi las copiii să voteze în locul meu. Iar legat de carnet, am de gând să-l dau după admitere și BAC. Că astea nu așteaptă! Nu știu, legat de „confuzia” ta, dar am s-o citesc și revin cu recenzia, iar dacă ți se va părea cunoscută..
      Mult succes!

      Ștergere
  4. La mulţi ani! Câteva dintre titlurile primite îmi fac cu ochiul de ceva vreme, iar despre altele am auzit că sunt foarte bune. Pe unele le am, dar niciodată cărţile nu sunt de ajuns. Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Anna, mulțumesc. Într-adevăr, niciodată îndeajuns de multe cărți. Mulțumeeeesc, asemenea!

      Ștergere
  5. La multi ani! 18 ani nu stiu daca mai este o varsta magica, ca inainte, dar macar e un prag pe care l-ai trecut.

    Cat despre faptul ca primesti cadouri, orice zi de nastere e magica, iar cartile o fac si mai si. Imi plac cadourile tale, sa primesti din ce in ce mai multe si sa te bucuri de lecturarea lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Alexandra! O vârstă tocmai magică, nu știu, dar e un prag. Doamne ajută, cu bine înainte, mulțumesc mult.

      Ștergere
  6. Inspirate alegeri! Tess D'Urberville e preferata mea dintre cele de aici! Îmi plac foarte mult și Jane Eyre și Vei fi acolo?
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Anca, și eu abia aștept să le citesc. Mulțumesc, asemenea!

      Ștergere
  7. ...ce de carti... parca as mai vrea sa mai fac o data 18 ani :))
    la multi ani ! Bucura-te din plin de aceasta frumoasa varsta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mulțumesc frumos, bine te-am găsit pe aici. Dacă o să mă bucur de această vârstă, eh, rămâne de văzut. Ce-i drept, una frumoasă e. Să vedem cât de mult o pot „exploata”!

      Ștergere
  8. Foarte frumoase cartile! Unele dintre ele se afla si pe lista mea de must-read.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, am început să nu mai am loc în bibliotecă. Care dintre ele ți-au făcut și ție cu ochiul?

      Ștergere