duminică, 9 august 2015

Concurs de fidelitate (August)


Salutare,

E așa de cald încât, umblă descheiat la gât, cocostârcul gât sucit, sau, na, cum era. Așa, deci eu mor de cald și simt că mă topesc pe aici. Pe la voi cum e treaba, cum faceți față căldurii? :) 


M-am gândit să fac un concurs de fidelitate pentru luna august. Ideea e simplă, după cum cred că v-ați obișnuit:
  • Dacă doriți să participați, lăsați un comentariu cu „Particip” și GFC-ul vostru;
  • Puteți lăsa comentarii la ce postări doriți, însă cele care primează sunt postările actuale;
  • Nu aveți voie să postați comentarii consecutive și lipsite de sens;
  • Share public acestei postări de concurs, și lăsați-mi link-ul într-un comentariu;
  • Câștigătorul va fi cel care va posta mai multe comentarii și, în cazul în care există doi participanți care au același număr de comentarii, cel care va primi premiul va fi cel care a postat primul;
  • Vor exista 2 câștigători: primul câștigător își va alege treicărți, iar celui de-al doilea îi vor reveni cărțile rămase;
  • Pentru a intra în posesia unui premiu, trebuie să postați minim 25 de comentarii;
  • Concursul se va termina la finalul lunii.
Cărțile pe care le puteți câștiga sunt:
  1. Vandalii”, Editura Herg Benet.
  2. Radio în zăpadă”, Editura Tracus Arte.
  3. 100 de căi spre fericire”, Editura Trei.
  4. O moarte care nu dovedește nimic”, de Anton Holban.
  5. Jocurile Daniei”, de Anton Holban. 
Pe câteva dintre ele (2, 3, 4) le-am citit și vi le recomand cu drag.

Vă aștept cu mare drag și cât mai mulți! :) Să aveți o zi răcoroasă și frumoasă!

7 comentarii:

  1. SUNT PRIMA CARE SE ÎNSCRIE?
    GFC: Simina Seliștean
    PARTICIP
    Mulțumim pentru concurs :3 https://www.facebook.com/roza.selistean/posts/1619885978267687

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC rosia_lady
    Particip

    Link share - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=889818117752699&id=381054558629060

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu, și eu! :D
    GFC: Angii A
    Share: https://www.facebook.com/angii.angela/posts/959766844065406?pnref=story
    Mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum să lipsească Marte din post? Particip <3

    GFC: Alessandra I
    Share: https://www.facebook.com/alexandra.alle.900?fref=nf&pnref=story

    Mulţumim pentru concurs Andrei şi să ai o zi superbă! Te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma inscriu si eu la final, nu de alta dar vreau sa pot sa spun ca am fost inscrisa la toate concursurile de fidelitate de pe blog :)). GFC-ul este Anca Ciochina, share dau diseara cand ajung acasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi share-ul: https://www.facebook.com/anca.ciochina.9/posts/1086828264668511

      Ștergere
  6. Nu am reusit sa particip! :)) Pacat, imi place Holban!

    RăspundețiȘtergere