duminică, 9 august 2015

Un loc pe raftul meu (XVIII)


Salutare,

Luna aceasta este plină de cărți, asa-i clar. Încă zece titluri, primite, cumpărate, adunate și-au făcut loc în biblioteca mea. Și presimt, hehe, că o să urmeze o postare gigantică tot luna asta. Așa, deci să vedem ce cărți! :)


Am profitat la maximum de reducerile la Humanitas de pe Libris și de pe site-ul celor de la editură. Mi s-a părut interesantă cartea, ca titlu, cel puțin.


Carte primită pentru recenzie. Am terminat-o. Mi s-a părut genială, superbă, ceea ce aștept eu de la un roman și de la o poveste, hmm, cum să-i zic, nu neapărat de dragoste, ci de dorință, patimă. V-o recomand cu mare drag, o să apară și recenzia acuși pe blog.


Mi-am cumpărat această carte la recomandarea autorului romanului „Exorcizat”, Radu Găvan. Am răsfoit-o puțin și sunt sigur că e pe gustul meu.


Am primit romanul pentru recenzie, dar nu l-am citit încă. Oricum, am auzit foarte multe despre el, sper să-mi placă și să nu mă dezamăgească.


Roman primit de la Goodread.ro pentru recenzie. Nu știu nimic despre el, însă vreau să citesc cât mai mulți autori români.


Două cărți primite de la o prietenă foarte, foarte dragă. De „Eva Hitler” am auzit, de fapt, și în ”Oona & Salinger”. Abia aștept să le descopăr povestea. 


Romanul chiar era pe Wishlist-ul meu, l-am primit la ”Blind date with a Book” - o activitate la care chiar am luat parte în ultimile ediții. E foarte interesant! 


Am descoperit un suflet frumos. :) Doina Ruști, autoarea, mi-a trimis acest roman. Abia aștept să-l citesc și îi mulțumesc din inimă pentru mesaj și pentru bunăvoință. Asemenea oameni frumoși îți dau speranțe!

Tot de la autoare am primit acest roman. Abia aștept să-i cunosc poveștile și să mă delectez cu ele. Amândouă sună foarte bine și arată minunat!

Cam astea au fost. Stați pe aproape, urmează, după cum v-am spus, o postare cu niște cărți fooooarte frumoase - și multe! :) Voi ce v-ați mai cumpărat, ce mai citiți?

22 de comentarii:

  1. vaai ce de carti :D
    De cumparat, mi-am cumparat luna aceasta doar cartea de la Nemira : „Ultima dorință” - Andrzej Sapkowski . Am de gand ca in aceasta luna sa nu mai cumpar carti( am prea multe cumparate si necitite).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! :D Și, Ely, mai urmează, muhaha. Clar trebuie să-mi cumpăr alte corpuri pentru bibliotecă, nu mai am loc deloc. Eu am profitat, după cum am zis, de reducerile Humanitas Fiction și Humanitas Memorii - mi-am luat o groază de cărți cu 5 lei bucata. Nu puteam să nu profit de reduceri!
      La o adică, și eu am o groază de cărți pe care nu le-am citit și nooo, chiar trebuie să iau o pauză de la cumpărat, dar tot se adună, se adună!

      Ștergere
  2. Ce frumos ! Eu am majoritatea cărților de aici, și sper să le citesc. Pregătește-te, după cum am văzut în alte comentarii de pe-aici, Simina va veni să te certe... dar va veni să mă certe și pe mine că o bârfesc...
    :))) În legătură cu „Artistul” dacă și romanul va fi... „inspirat” sau mai bine zis coperta e inspirată de roman, probabil va fi mai ciudat, dar nu mă lua în seamă că eu cam judec cărțile după copertă, și nu-i bine, dar n-o să mai fac asta.
    În rest, le am aproape toate, și vreau să aud și părerile de pe blogul ăsta, că am citit câteva recenzii și-s fix cum zicea certăreața de mai sus: fix-cum-tre-bu-ie !
    Pupici de la acest panda !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ade, Lili, Panda, heeeei, bine te-am găsit pe aici. (hug) Și eu sper să le citesc curând, sunt frumoase și sunt sigur că ascund povești frumoase. Heh, Simina, Simina, ea e foarte săritoare pe-aici și mereu invidioasă, hehe. O să-mi vină și mie rândul, oricum! :)) Da, legat de romanul „Artistul”, chiar are o copertă, ce să zic, ciudățică. Totuși, am citit descrierea și sună destul de interesant. Oricum, câteodată și eu judec o carte după copertă, dar ideea e că această copertă este foarte importantă, părerea mea, reprezintă primul contact cu cititorul. Și, totuși, am fost dezamăgit de numeroase cărți cu coperți super și, deopotrivă, surprins de cărți cu coperți nu prea inspirate.
      Sigur, postez recenziile cărților pe care le citesc. (chuckle) Stai pe-aproape și îți mulțumesc mult pentru comentariu și prezență! :) Mă bucur că familia acestui blog se mărește, zău!
      Zi frumoasă în continuare și mulți pupici!

      Ștergere
  3. Hmm, ai adunat o gramada de carti dragute aici. Iti super-recomand "Jurnalul unui adolescent timid" care mi-a placut la nebunie si "Marele Gatsby" la care, spre rusinea mea, am vazut doar filmul ^^" Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Diana! De ceva vreme vreau să citesc ”Jurnalul unui adolescent timid”, dar tot o amânam și no, dar am auzit că povestea este foarte frumoasă! Mulțumesc, asemenea! (hug)

      Ștergere
  4. Mult spor la citit! ^^ Dintre toate cărțile de mai sus am citit doar Jurnalul unui adolescent timid și Marele Gatsby, iar pe cea din urmă mereu o recomand la pachet cu filmul. Mi-au plăcut foarte, foarte mult! Cartea a fost așa frumoasă, iar filmul a fost așa spumos prin toate detaliile și decor și ahhh. Am fost așa dezamăgită când profa de desen ne-a arătat că de fapt e doar un perete verde și nu există clădirile alea luxuriante. A fost un șoc pentru mine. :))
    Cu cartea Girlology cum stai? Abia aștept să văd ce părere o să ai despre ea, o să fie super amuzant, hihi. :)) Apropo, ai idee unde aș putea să intru și eu în contact cu Ed.Corint?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult. Am să mă uit la ambele filme după ce citesc cărțile. :)) Am auzit că-s bune, oricum. Daaaaa, nu-i așa? Și eu am rămas șocat de peretele verde, după ce m-am uitat la filmările de la ”The Hobbit”. Pur și simplu un perete verde și pe ecra, Doamne, arată o lume magicăăăă! No, n-o să-mi pot explica!
      Haha. La ”Girlology” am aruncat niște priviri doar peste ce mi s-a părut mai interesant (wasntme). Te rog să-mi scrii pe yahoo, îți pot răspunde acolo. (andrei.cioata17@yahoo.com)
      Pupici!

      Ștergere
  5. Hei, Andrei, eu lipsesc de pe blog și voi bârfiți ? Măi, răilor!!
    Acelui Panda de mai sus ar trebui să-i spui „Panda vorbăreț” în caz că nuștii e mai vorbăreață ca mine. (un pic...)
    Îmi plac toate cărțile, și da, să știi că panda de care vorbeam mai sus le are aproape pe toate. Spre deosebire de mine, vara asta și-a încărcat biblioteca ! Eu nu am... nimic de-aici, sau am? Nici nu mai știu, dar sigur... tu le ai pe toate, eu pe... aproape niciuna, dar chiar cred că niciuna... și cum zicea Ade, am să te cert, deci pregătește-te: iar începi cu d-astea ? Nu ți-a ajuns ? Iar mă scoți din sărite ? Nu vezi că-s nervoasă ? Îs colorată în verde de invidie, și tu continui ?! Vrei cumva să vină bunica?!
    Dar da... n-are rost, pentru că: „O să-mi vină și mie rândul, oricum! :))” Eh, când o să-ți vină rândul, Andrei, va fi frumos... foarte frumos... sunt malefică, deci așteaptă-te la ceva malefic :D
    Și pentru că m-am mai calmat, să vorbim de cărțile talee... (nu că n-aș fi vorbit de ele până acum) „Dosarul Fabiana” e dintr-o colecție pe care o am și eu, cu câteva cărți, și nici nu știam că mai continuă. Îmi plac toate, dar de data asta nu mai plănuiesc un jaf. Mai bine ! Așteaptă-te, într-o seară de septembrie, să deschizi laptopul... și blogul meu... și bum! Grămadă de cărți la orizont, acasă la minee :D Numai că până atunci îți admir ție cărțile.
    Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mvai, și de ce nu are Panda un blog pe care să se laude? Da, continui, muhaha, pentru că-s rău și vreau să explodezi de furie, să împrăștii confetti și chestii dintr-alea strălucitoare! Îmi plac oamenii malefici și abia aștept să văd cu ce ai să te lauzi și tu! :D
      Abia aștept, nu știu, să citesc „Eva Hitler” și „Dosarul Fabiana”. Mi se par foarte interesante, mai ales că-s un fel de history-fiction sau ceva e genul!
      Abia aștept acea zi dntr-o seară de septembrie. :)) Să văd cărți și să mor, la o adică, și eu de ciudă.
      Mulțumeeeesc! (hug)

      Ștergere
  6. ai ales niste titluri interesante, Marele Gatsby chiar este un roman superb, cu o actiune frumoasa, simpla ,curgatoare ce te surprinde. Abia astept parerea ta dupa ce il citesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, cu siguranță am să citesc romanul foarte curând pentru că-s foarte, foarte curios. Succes și zi frumoasă!

      Ștergere
  7. Aaaaa, ai primit The perks of being a wallflower la blind date! Sper atât de mult să îți placă pentru că majoritatea persoanelor nu au citit-o deoarece li s-a părut mult prea tristă.
    Cât despre celelalte, arată super și lectură plăcută!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, de ceva vreme voiam să citesc romanul. Și, oricum, îmi plac romanele triste, de fapt. Nu știu de ce! :)) Amare ca viața, haha.
      Mulțumesc mult, Ozy!

      Ștergere
  8. Am citit postarea asta, dar n-am lăsat niciun comentariu?! Hmm, ciudat lucru, pentru că trebuia să-ți fi spus deja că trebuie să citești cât mai repede romanul Marele Gatsby - eu plănuiesc să-l recitesc curând. Și-apoi să te uiți la film, dacă nu l-ai văzut deja. Cel cu Leonardo DiCaprio. :D
    Sunt curioasă cum o să ți se pară! Mie mi-a plăcut foarte mult, e printre preferatele mele!
    Și-acum că tot ți-am văzut postarea asta... mi-am amintit că ar trebui să mai postez și eu una asemănătoare - pentru că mi s-au tot adunat cărțile și încă trebuie să mai vină yay. :))
    Lectură plăcutăă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am s-o citesc chiar după ce termin cartea de acum. Ideea e că și eu mai am o postare de genul de făcut, hoho, s-au adunat vreo cinșpe cărți. Leonardo di Caprio este printre actorii mei preferați DAR doar atunci când joacă cu Kate Winslet. (wasntme)
      La film am să mă uit după ce voi fi citit!
      Lecturi plăcute și ție!

      Ștergere
  9. Off, am cam ramas in urma si la cumparatul de carti. Mi-am luat Calea cea lunga si Belelusul din colectia Cotidianul, le-am gasit la un super pret la o taraba de ziare si ieri, in timp ce mergeam sa mananc, am intrat intr-o librarie... Mare greasala, nu am mai ajuns sa mananc, dar m-am ales cu trei carti, una despre niste experimente psihologice privind decizile financiare si doua politiste, una din colectia Maigret si una care se numeste Onorata instanta.Dar la inceput de septembrie planuiesc sa fac o comanda frumusica. Abia astept :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! :)) Te înțeleg perfect. Eu de multe ori îmi iau cu mine strictul necesar în materie de bani, iar portofelul îl las acasă pentru că mereu ajung să cheltuiesc o groază pe cărți! Așa, zic eu, mă mai abțin. Și eu mi-am dat o groază de comenzi, trebuie să fac azi un post de genul „Un loc pe raftul meu”. Prepare! :))

      Ștergere
    2. Ooo, aşa să faci, să vad ce cărţi ţi-ai mai luat :D Eu am fost cu o prietenă şi şi-a luat ea cărţi, am reuşit să mă abţin. Cu lăsatul banilor acasă nu merge, am muuulte carduri şi dacă nu le am pot oricând să scot bani direct din bancă... Trebuie să fac nişte cursuri despre abstinenţă în cumpărarea cărţilor sau să merg la nişte întâlniri pentru dependenţii de cărţi, ceva.

      Ștergere
    3. Vreau și eu prieteni care să-și ia cărți! :)) Bine, am cam infectat-o și pe vecin-mea, zău, a început să citească o grămadă și îi mai dau și eu cărți (chiar astăzi i-am dat trei), îmi mai recomandă și ea, îi recomand și eu, eh! Hahahahhaa, zău că-i bună aia cu „întâlniri pentru dependenții de cărți”. :)) Cine știe, poate o să facem noi un cerc.

      Ștergere
    4. face, facem, dar eu nu vreau să scap de dependenţă, doar să mai reduc din cheltuielui :))

      Ștergere
  10. Lecturi frumoase si asteptam recenzii! :)

    RăspundețiȘtergere