vineri, 29 ianuarie 2016

Un loc GIGANT pe raftul meu (XXX)


Salutare,

De ceva vreme nu am mai făcut un asemenea post. De fapt, de ceva vreme nu prea am mai postat ceva. După cum am spus, motivele sunt palpabile, aparent subînțelese. Eh! Dar, iată, a venit timpul, e weekend, încerc și eu să mai profit puțin de timpul liber - pe care, oricum, tot nu-l am. Mi-am cumpărat cărți, muuuulte cărți, am mai și primit de la oameni dragi și prieteni foarte buni. Luni e ziua mea, se întrevăd alte și mai multe cărți. Până la urmă, niciodată nu-s destule. Iată, deci, cine și-a mai făcut loc pe rafturile mele!


Deci, mi-am zis, o să citesc toate cărțile care vorbesc despre Regina Maria și toate cărțile scrise de ea. Pur și simplu mă fascinează! :)
 

Cărți frumoase și cu suflet. De recomandat și citit!
 

Primit de la draga bunicuță Arci, un suflet mi-nu-nat!
 

Pentru că în Anca vezi un om super, demn de toată atenția! Mersi, măi, Anca. O să-ți răsfoiesc sertarul, hehe.
 

Primite de la autoare, îi mulțumesc din suflet pentru bunăvoință și suflet frumos. :) Pupici, Natașa!
 

Cărți frumoase din colecția mea preferată!
 

Tot de la Arci! Mulțumesc încă o dată!
 


Am cumpărat această carte de la autoare, îi mulțumesc enooorm și o felicit pentru reușita fragedă. Multe înainte, Amy!

 
Primite de la colegii de la editură! Mulțumesc, abia aștept să le citesc.
 

O colecție minunată! Păcat că acum nu mai găsesc toate cărțile!
 

Fiindcă era imposibil, odată și odată, să nu-mi cumpăr ȘI această carte. Mi-a plăcut!


Primele cărți de la Vellant pe care le-am cumpărat. Îmi place formatul, îmi place textura, îmi plac coperțile. Vedem și ce povești ascund!
 
Cam asta-i tot! :) Voi, dragilor, cu ce vă mai lăudați, ce v-ați mai cumpărat? Seară plăcută și numai bine! 
 
Andrei C.
 

6 comentarii:

  1. Ce drăguță-i coperta ultimei cărți din stânga! Super cărțile, să le citești cu plăcere, Andrei! Luna asta am tot primit și eu cărți, ba de la concursuri, ba de la noii sponsori. (yay!) Am văzut că ai și "Regăsire", e foarte frumoasă, sunt sigură că o să-ți placă. Uite recenzia mea aici, când îți faci timp să o citești: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/01/regasire-raluca-butnariu.html
    O seară frumoasăă, pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adina, ți-am citit recenzia. Știi prea bine că te citesc mereu, deși nu prea mă fac eu auzit. Felicitări pentru noii sponsori, hehe, la cât mai mulți! :)

      Ștergere
  2. Ce cărți frumoaseeee! Da' ce multe sunt! Timp să avem! :D
    Şi eu am primit muuulte cărți, ca recompensă pentru reuşita mea la examenul de pian, hihi! ^.^ Le-am şi postat pe blog, mi se par tare interesante,abia aştept să len citesc!
    Despre cărțile Reginei Maria am auzit şi eu, o colegă mi le-a recomandat. :D
    Îți doresc mult spor la citit, voință să ai, succes la examene şi numai bine, suflet drag! Te îmbrățişez şi te pup cu mult drag, Andrei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări, Daria, să auzim de tine pe viitor! :) Te pup și eu și la cât mai multe cărți.

      Ștergere
  3. frumoasa colectie andrei,cartea ioanei dumitrachescu,am citit-o si va avea si o mica prezentare pe literatura
    lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere