duminică, 12 martie 2017

Trei coroane întunecate, de Kendare Blake


Trei surori întunecate
născute într-o vâlcea,
trei surori delicate,
nicicând nu se vor iubi
Trei surori întunecate,
toate trei frumoase,
două vor fi devorate
și doar una regină va fi.

În fiecare generație de pe insula Fennbirn se naște un set de triplete: trei regine, toate moștenitoare cu drepturi egale la coroană și fiecare posedând puteri magice mult râvnite.

Mirabella stăpânește cele patru elemente, e capabilă să stârnească vâlvătăi lacome de foc sau furtuni violente doar pocnind din degete. 

Katharina este o otrăvitoare și poate înghiți cele mai ucigătoare veninuri fără să simtă aproape nimic. 

Arsinoe domină natura și despre ea se spune că ar avea harul de a face să înflorească cel mai roșu trandafir și să îmblânzească cel mai aprig dintre lei. Dar pentru a deveni Regina Încoronată nu e nevoie doar de originea regală. Fiecare soră trebuie să lupte pentru asta. Și nu e doar un joc în care cineva câștigă sau pierde…e o luptă pe viață și pe moarte. În noaptea în care surorile împlinesc șaisprezece ani, bătălia începe.

ULTIMA REGINĂ RĂMASĂ ÎN VIAȚĂ PRIMEȘTE COROANA.

Precomandă romanul cu o reducere de 40%, de AICI, elefant.ro!

6 comentarii:

  1. Pare interesanta cartea! M-a atras subiectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi se pare super interesantă, mai ales că am citit „Anna în veșmânt de sânge” și mi-a plăcut foarte mult. Mulțumesc de vizită!

      Ștergere
  2. Ce mult mă atrage cartea asta! De când am citit prima dată subiectul mi-am zis că trebuie să fie o carte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de vizită, Dana, bine te-am găsit! :) Și eu, autoarea are un stil foarte interesant.

      Ștergere